Menu

 Pełny tekst polityki prywatności w formacie PDF -> zobacz tutaj

POLITYKA PRYWATNOŚCI

sporządzone zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej "RODO") oraz zgodnie z § 19 i nast. ustawy nr 18/2018 Coll. o ochronie danych osobowych oraz o zmianie niektórych ustaw (zwanej dalej "ustawą o ochronie danych osobowych").

 

Cenimy prywatność użytkowników, a ochrona ich danych osobowych jest jednym z naszych priorytetów. Niniejsza Polityka prywatności ("Polityka") zawiera informacje o tym, jakie dane osobowe gromadzimy w ramach naszej działalności, w jaki sposób je wykorzystujemy i jak je chronimy. Przekazane nam dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie w celu świadczenia wysokiej jakości usług. Świadcząc nasze usługi, zawsze bierzemy pod uwagę prywatność użytkownika i traktujemy ochronę jego danych osobowych z szacunkiem i odpowiedzialnością. Zachęcamy do uważnego przeczytania niniejszych zasad i zapoznania się ze wszystkimi przysługującymi prawami przed nawiązaniem z nami stosunku prawnego.

 

ARTYKUŁ I.

IDENTYFIKACJA OPERATORA

DANE IDENTYFIKACYJNE

Nazwa przedsiębiorstwa: S O F T E L spol. s r.o.

Siedziba: Mariánske námestie 29/6, 010 Žilina, Republika Słowacka

ICKO: 00 692 468

NUMER NIP: 2020450333

NUMER VAT: SK2020450333

Wpis do rejestru handlowego Sądu Rejonowego w Żylinie, sekcja Sro, wkładka nr 6/L

 

DANE KONTAKTOWE

Adres dostawy: Mariánske námestie 29/6, 010 01 Žilina, Republika Słowacka.

KONTAKT E-MAIL: happywok@happywok.pl

Telefon kontaktowy: +421/417631803, +421/417631861

WEB: https://www.happywok.pl/

 

OPERACJE KONTAKTOWE:

Adres: Mariánske námestie 29/6, 010 Žilina, Republika Słowacka

KONTAKTOWY ADRES E-MAIL: happywok@happywok.pl

("Administrator" lub "my") niniejszym informuje o sposobie i zakresie przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym o zakresie Twoich praw związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.

 

PRAWA AUTORSKIE

Informujemy, że jesteśmy operatorem strony internetowej https://www.happywok.pl/ (zwanej dalej "HappyWok.pl"). Niniejsza strona internetowa HappyWok.pl i jej poszczególne części są chronione ustawą nr 185/2015 Dz.U. o prawie autorskim (zwaną dalej "ustawą o prawie autorskim"). Operator jest wyłącznym posiadaczem praw autorskich do strony internetowej HappyWok.pl i wszystkich jej części. Jakakolwiek nieautoryzowana ingerencja w stronę internetową HappyWok.pl lub jakąkolwiek jej część, jakiekolwiek nieautoryzowane korzystanie ze strony internetowej HappyWok.pl lub jakiejkolwiek jej części, jakiekolwiek kopiowanie lub imitowanie strony internetowej HappyWok.pl lub jakiejkolwiek jej części stanowi naruszenie ustawy o prawach autorskich lub innych przepisów obowiązujących w Republice Słowackiej i dlatego jest zabronione. Operator nie ponosi odpowiedzialności za dokładność danych uzyskanych na stronie internetowej od osób trzecich lub ze źródeł innych niż jego własne

PODSTAWOWE POJĘCIA

  1. Administratorem jest każdy, kto określa cel i sposoby przetwarzania danych osobowych oraz przetwarza dane osobowe w swoim imieniu. Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 ust. 7 RODO i art. 5 lit. o) ustawy OOU.
  2. Podmiot przetwarzający to każdy, kto przetwarza dane osobowe w imieniu administratora. Naszymi podmiotami przetwarzającymi są podmioty wymienione w artykule V. niniejszej polityki.
  3. Polityka Prywatności reguluje stosunki prawne pomiędzy Operatorem a jego Klientami, potencjalnymi Klientami, użytkownikami strony HappyWok.pl, którzy mają status osób, których dane dotyczą w zakresie przetwarzania ich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i RODO.
  4. Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych elementów fizycznej, fizjologicznej, genetycznej, psychicznej, ekonomicznej, kulturowej lub społecznej tożsamości tej osoby fizycznej.
  5. Przetwarzanie danych osobowych oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych klientów, takich jak uzyskiwanie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, ponowne przetwarzanie lub modyfikowanie, pobieranie, wyświetlanie, wykorzystywanie, udostępnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, zmiana układu lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub usuwanie, w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany.
  6. Podmiot danych oznacza każdą osobę fizyczną, której dane osobowe są przetwarzane. Jest to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
  7. Dla celów niniejszego Regulaminu Klient oznacza osobę, której dane dotyczą, z którą Operator zawarł transakcję w ramach swojej działalności, przy czym transakcja oznacza nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunku umownego między Klientem a Operatorem. Klient oznacza również osobę, z którą Operator zawarł transakcję, nawet jeśli transakcja nie została zrealizowana, osobę, która przestała być Klientem Operatora, osobę dostarczającą zabezpieczenie oraz przedstawiciela Klienta, który zawarł lub negocjował transakcję w imieniu Klienta (zwanych dalej łącznie "Klientem" lub "Użytkownikiem"). Naszymi Klientami są między innymi:
  • osoby fizyczne jako Klienci i potencjalni Klienci, którzy wyrazili zainteresowanie naszymi towarami, złożyli zamówienie drogą elektroniczną za pośrednictwem naszej strony internetowej HappyWok.pl lub osobiście w naszej siedzibie,
  • osoby fizyczne jako użytkownicy naszej strony internetowej;
  • osoby fizyczne będące upoważnionymi przedstawicielami naszych klientów, osoby fizyczne reprezentujące osoby prawne, osoby fizyczne będące organem statutowym osoby prawnej;
  • osoby fizyczne działające jako nasi agenci, z którymi zawarliśmy umowę o współpracy w celu realizacji naszych działań.
  • osoby fizyczne występujące w charakterze dostawców/odbiorców dostarczanych towarów lub świadczonych usług lub ich pracowników, organy ustawowe.
  • osoby, które wprowadzają dane osobowe w formularzu opublikowanym na naszej stronie internetowej,
  • osoby, które zarejestrowały się na naszej stronie internetowej,
  • osób, które zapisały się do newslettera/newsletterów.
  • osób, które odwiedzają nasze obiekty i zostały zarejestrowane przez CCTV.
  • osoby fizyczne - nadawcy i odbiorcy korespondencji.

 

ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA

Abyśmy mogli świadczyć nasze usługi i/lub zawrzeć umowę, musimy gromadzić dane osobowe użytkownika lub jego przedstawiciela, które będą wykorzystywane do świadczenia tych usług i komunikacji z użytkownikiem. Dbamy o to, aby wszelkie dane osobowe przekazywane nam w jakiejkolwiek formie były chronione zgodnie z ustawą OOU i RODO. Dokładamy szczególnej staranności, aby nie dochodziło do naruszeń ochrony danych, w szczególności poprzez podejmowanie uzasadnionych kroków w celu zapobiegania przypadkowemu lub niezgodnemu z prawem zniszczeniu, utracie, zmianie lub nieuprawnionemu ujawnieniu lub dostępowi do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub przetwarzanych w inny sposób. W tym celu podjęliśmy odpowiednie środki techniczne, organizacyjne i kadrowe właściwe dla przetwarzania danych. Wszystkie dane osobowe klientów są przechowywane na bezpiecznym serwerze i w zamkniętych pomieszczeniach, a my dokładamy wszelkich starań, aby je chronić. Przetwarzając dane osobowe, przestrzegamy w szczególności zasady zgodności z prawem, zasady ograniczenia celu, zasady minimalizacji danych osobowych, zasady prawidłowości, zasady minimalizacji przechowywania, zasady integralności i poufności oraz zasady rozliczalności.

 

ARTYKUŁ II.

JAKIE DANE OSOBOWE PRZETWARZA ADMINISTRATOR

Zgodnie z RODO i ustawą o UODO, jako administrator danych przetwarzamy dane osobowe, które nam przekazujesz w związku z wykonywaniem naszej działalności. Przetwarzamy te dane osobowe wyłącznie w celu świadczenia naszych usług, poszczególnych produktów, wypełniania naszych zobowiązań prawnych, a także w celu ochrony naszych uzasadnionych interesów. Kategorie danych osobowych różnią się w zależności od celu przetwarzania i charakteru konkretnej czynności przetwarzania. Te kategorie danych osobowych obejmują między innymi:

  • dane identyfikacyjne (w szczególności tytuł, imię, nazwisko, stały adres);
  • dane kontaktowe (adres dostawy, adres e-mail, telefon kontaktowy);
  • dane referencyjne umowy i dane transakcji (w szczególności podpis, szczegóły dotyczące używanych produktów i usług, szczegóły dotyczące rozpatrywania reklamacji, dane konta bankowego, płatności lub karty);
  • dane telekomunikacyjne (dane o ruchu, dane o identyfikatorach internetowych lub adresach IP, pliki cookie);
  • nagrania wideo (nagrania CCTV).

 

Administrator przetwarza te dane osobowe wyłącznie zgodnie z celami wymienionymi poniżej, w zakresie i przez okres niezbędny do realizacji tych celów, w przeciwnym razie tylko przez okres obowiązkowej archiwizacji zgodnie ze szczegółowymi przepisami prawa słowackiego.

 

ARTYKUŁ III.

W JAKICH CELACH I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ ADMINISTRATOR PRZETWARZA DANE OSOBOWE.

I.    PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REJESTRACJĄ KLIENTA I UTRZYMYWANIEM KONTA REJESTRACYJNEGO KLIENTA NA NASZEJ STRONIE HappyWok.pl

  • W celu uproszczenia zakupów w naszym sklepie internetowym, klient ma możliwość zarejestrowania się na naszej stronie internetowej, gdzie wprowadza dane osobowe niezbędne do utworzenia i przetworzenia jego zamówienia. Rejestracja ta jest dobrowolna i może być dokonana oddzielnie za pośrednictwem formularza rejestracyjnego lub bezpośrednio podczas tworzenia zamówienia.
  • Przetwarzanie danych osobowych użytkownika jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest użytkownik jako osoba, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO lub art. 13 ust. 1 lit. b) ustawy OOU).
  • Przygotowując się do utworzenia konta rejestracyjnego, Operator zbiera i przetwarza Twoje dane osobowe w następującym zakresie - tytuł, imię, nazwisko, adres stały, wiek, adres dostawy, hasło w postaci zaszyfrowanej, kod zamówienia, dane dotyczące dokonanych zakupów (np.rodzaj i cena towaru, data zakupu, status konta klienta, opcjonalne dane dodatkowe, historia transakcji zamówienia, szczegóły zakupionego towaru, rachunek bankowy, numer rachunku bankowego, dane referencyjne umowy, numer telefonu, adres e-mail.

II.   PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z ZAKUPEM TOWARÓW ZA POŚREDNICTWEM NASZEGO SKLEPU INTERNETOWEGO HappyWok.pl

  • Przetwarzanie danych osobowych opiera się przede wszystkim na stosunku prawnym użytkownika jako osoby, której dane dotyczą, z naszą firmą, tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy zakupu na odległość, której stroną jest użytkownik jako nasz klient, lub do wykonania środków przedumownych na żądanie użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia lub art. 13 ust. 1 lit. a) rozporządzenia). Przetwarzanie danych osobowych jest zatem niezbędne do celów zawarcia umowy kupna na odległość i jej późniejszego wykonania, dostarczenia zamówionego towaru, a także do wypełnienia ustawowych obowiązków podatkowych lub obowiązków wynikających z ustawowej reklamacji lub odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia lub art. 13 ust. 1 lit. c) ustawy OOU).
  • Operator gromadzi i przetwarza w swoim systemie informatycznym Twoje dane osobowe w następującym zakresie - imię, nazwisko, adres zamieszkania lub adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail, kod zamówienia, dane dotyczące dokonanych zakupów, konto bankowe, historia transakcji zamówień, dane dotyczące zakupionych towarów. Podanie tych danych osobowych jest warunkiem zawarcia lub zmiany umowy kupna-sprzedaży na odległość, przy czym podanie danych osobowych służy przede wszystkim do jednoznacznej i niebudzącej wątpliwości identyfikacji użytkownika oraz do skontaktowania się z nim w celu dostarczenia zamówionego towaru.

 

III. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z ROZPATRYWANIEM REKLAMACJI, ZAPYTAŃ I ROSZCZEŃ

  • Wykorzystujemy Twoje dane osobowe w celu rozpatrywania Twoich reklamacji, wypełniania naszych zobowiązań wobec Ciebie, wykonywania praw i roszczeń prawnych dotyczących Ciebie lub naszej firmy, w szczególności w przypadku korzystania z prawa do reklamacji lub odstąpienia od umowy kupna na odległość zgodnie z ustawą nr 102/2014 Coll. o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy kupna na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedawcy.
  • Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych Operatora - ustawa nr 40/1964 Dz.U. kodeksu cywilnego i ustawa nr 250/2007 Dz.U. o ochronie konsumentów, z późniejszymi zmianami, ustawa nr 102/2014 Dz.U. o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f) ustawy o ochronie konsumentów). W związku z rozpatrywaniem reklamacji i korzystaniem z prawa do odstąpienia od umowy administrator przetwarza dane osobowe również do celów wynikających z jego prawnie uzasadnionych interesów w przypadku sporu (art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia lub art. 13 ust. 1 lit. f) ustawy o OOU).
  • Przy rozpatrywaniu reklamacji Operator zbiera i przetwarza Twoje dane osobowe w następującym zakresie - tytuł, imię, nazwisko, adres zamieszkania lub dostawy, numer telefonu, adres e-mail, historia transakcji zamówień, dane dotyczące zakupionych towarów, rachunek bankowy, podpis, dane referencyjne umowy zakupu.

 

IV. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH NA MIEJSCU PRZEZ CCTV

  • Jeśli użytkownik wejdzie na teren obsługiwanego przez nas obiektu, przetwarzamy jego dane osobowe w zakresie nagrań CCTV w celu ochrony własności i praw operatora oraz klientów znajdujących się w monitorowanym obiekcie. Monitorowane pomieszczenia są wyraźnie oznaczone przed wejściem do nich. Te dane osobowe są uważane za zwykłą kategorię danych osobowych, ponieważ wykonanego nagrania obrazu nie można powiązać z konkretną osobą za pomocą danych biometrycznych (nie jest to zatem tak zwana specjalna kategoria danych osobowych).
  • Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest uzasadniony interes administratora (ochrona mienia, zdrowia, zapobieganie i pomoc w wykrywaniu zachowań antyspołecznych, działalności przestępczej itp.) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia lub art. 13 ust. 1 lit. f) ustawy OOU.

 

V.   PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH MARKETINGOWYCH I REKLAMOWYCH

W celu informowania użytkownika o produktach, nowościach i usługach świadczonych przez Operatora, a także w związku z uzyskiwaniem korzyści od Operatora, w tym tworzeniem ofert takich korzyści, Operator przetwarza dane osobowe użytkownika na podstawie prawnej jego uprzedniej dobrowolnie udzielonej zgody lub na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Operatora.

(A) WYSYŁANIE BIULETYNÓW HANDLOWYCH, NEWSLETTERÓW I OFERT BEZ UPRZEDNIEGO NAWIĄZANIA STOSUNKU PRAWNEGO Z KLIENTEM.

Wykorzystujemy również dane osobowe użytkowników, aby informować ich o naszej ofercie usług, nowościach i promocjach rabatowych za pośrednictwem naszego biuletynu wysyłanego pocztą elektroniczną lub w inny sposób.

  • Podstawa prawna: w przypadku rejestracji adresu e-mail do newslettera bez uprzedniego nawiązania stosunku prawnego, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w następującym zakresie - adres e-mail, imię i nazwisko, tytuł, (lub podpis w przypadku rejestracji papierowej) na podstawie Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 13 ust. 1 lit. a) ustawy OOU i art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia w celu przesyłania ofert e-mail i innych informacji handlowych drogą elektroniczną. Użytkownik może wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie w sposób określony w niniejszych Zasadach. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

B) WYSYŁANIE WIADOMOŚCI BIZNESOWYCH, BIULETYNÓW I OFERT PO ZAKOŃCZENIU STOSUNKU PRAWNEGO Z KLIENTEM.

Operator ma uzasadniony interes w dbaniu o swoich klientów i rozwijaniu z nimi relacji biznesowych, a tym samym informowaniu ich o swoich produktach, innowacjach, usługach i, w stosownych przypadkach, ofertach różnych korzyści. W tym kontekście Operator może kontaktować się z użytkownikiem bez jego uprzedniej zgody, informować go o takim przetwarzaniu jego danych osobowych i informować go o przysługujących mu prawach, w szczególności o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych. Nie ma to oczywiście zastosowania, jeśli użytkownik sprzeciwił się takiemu kontaktowi lub wniósł do niego sprzeciw.

  • Podstawa prawna: w przypadku obecnych klientów możemy przetwarzać Twoje dane osobowe w zakresie - adres e-mail, imię i nazwisko, tytuł w powyższym celu na podstawie naszego uzasadnionego interesu zgodnie z art. 13 ust. 1 lit. f) ustawy OOU i art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać ofert handlowych, może po prostu przesłać nam taką prośbę za pośrednictwem adresu e-mail opublikowanego w artykule I. Regulaminu.

 

VI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRAW KLIENTÓW JAKO OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

  • Podstawa prawna: wykorzystujemy Twoje dane osobowe w celu realizacji Twoich praw wynikających z ustawy OOU. W przypadku skorzystania przez Ciebie z któregokolwiek z Twoich praw określonych w niniejszej polityce, mamy prawo do Twojej dokładnej identyfikacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na mocy art. 13 ust. 1 lit. c) ustawy OOU i art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia, tj. na mocy ustawy OOU. W związku z wykonywaniem i realizacją Twoich praw Administrator przetwarza również Twoje dane osobowe do celów wynikających z jego prawnie uzasadnionych interesów w razie sporu na mocy art. 13 ust. 1 lit. f) ustawy OOU i art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, bez konieczności uzyskania Twojej zgody.
  • Zakres przetwarzanych danych osobowych: w ramach realizacji Twoich praw Administrator zbiera i przetwarza Twoje dane osobowe w następującym zakresie - tytuł, imię, nazwisko, data urodzenia, adres zameldowania na pobyt stały, adres do doręczeń (jeżeli jest inny niż adres zameldowania na pobyt stały), adres e-mail, telefon kontaktowy, ewentualnie dane osobowe z dokumentu tożsamości.

 

VII.   PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PRAWNIE UZASADNIONYMI INTERESAMI ADMINISTRATORA

  • Podstawa prawna: wykorzystujemy dane osobowe Klienta do celów wynikających z naszych wewnętrznych prawnie uzasadnionych interesów, przy czym przetwarzamy dane osobowe w oparciu o podstawę prawną zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia lub art. 13 ust. 1 lit. f) ustawy OOU, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności Klienta jako osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
  • Takie uzasadnione interesy obejmują między innymi: ochronę naszych praw wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa i umów w odniesieniu do partnerów umownych i innych osób - w tym celu przechowujemy dane osobowe nie dłużej niż jest to konieczne do ochrony tych praw i uzasadnionych interesów; promowanie bezpieczeństwa naszych usług, zapobieganie nadużyciom naszych usług i badanie naruszeń naszych warunków; zapobieganie nieuczciwym działaniom, jeśli mamy uzasadnione przekonanie, że takie działania są nieuchronne - w tym celu przechowujemy dane osobowe nie dłużej niż wymagają tego ogólnie obowiązujące przepisy prawa; prowadzenie bazy danych klientów. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w celu prowadzenia ewidencji klientów i związanej z tym komunikacji z nimi jest uzasadniony interes, ponieważ korzystamy z tej bazy danych w celu uzyskania przeglądu realizacji naszych działań, funkcji wewnętrznych niezbędnych dla naszej działalności (audyt, kontroling, operacje IT, podatki, księgowość, administracja, zarządzanie bazami danych itp.) Użytkownik może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu, który zbadamy i ocenimy, czy przetwarzanie jego danych osobowych jest zgodne z wymogami przepisów.
  • Administrator jest zobowiązany do działania z profesjonalną starannością w swojej działalności i w tym kontekście ma uzasadniony interes w zapobieganiu działalności przestępczej lub innym bezprawnym zachowaniom, które mogłyby spowodować szkodę lub zaszkodzić jego reputacji lub innym szkodom, lub zachowaniom, które mogłyby negatywnie wpłynąć na działalność administratora lub innych osób, których dane dotyczą, i w tym celu jest uprawniony do prowadzenia listy osób potencjalnie ryzykownych, konsekwencją takiego przetwarzania może być zakończenie relacji biznesowej lub odmowa przeprowadzenia transakcji.

VIII. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z WYKONYWANIEM PRZEZ ADMINISTRATORA OBOWIĄZKÓW PRAWNYCH, w szczególności: udzielanie pomocy organom państwowym i organom władzy publicznej przy wykonywaniu kontroli, w celu ewidencjonowania i archiwizowania dokumentów, wykonywania czynności w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów szczególnych, realizacji obowiązków wynikających z właściwych przepisów podatkowych i rachunkowych.

  • Podstawa prawna: przetwarzanie danych osobowych w powyższych celach jest niezbędne do celów odpowiednich przepisów szczególnych zgodnie z art. 13 ust. 1 lit. c) ustawy OOU i art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia.

 

IX.    PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z WYPEŁNIENIEM I PRZESŁANIEM FORMULARZA KONTAKTOWEGO OPUBLIKOWANEGO NA STRONIE INTERNETOWEJ ADMINISTRATORA ORAZ REALIZACJĄ INFORMACJI ZWROTNEJ PRZEZ ADMINISTRATORA

  • Podstawa prawna: jeśli chcesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego opublikowanego na naszej stronie internetowej, przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie Twojej zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 13 ust. 1 lit. a) ustawy OOU i art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia. Użytkownik może wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie w sposób określony w art. IX niniejszej Polityki. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W związku z przetwarzaniem wniosku użytkownika administrator przetwarza również dane osobowe do celów wynikających z jego prawnie uzasadnionych interesów w przypadku sporu zgodnie z art. 13 ust. 1 lit. f) RODO i art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia.
  • Zakres przetwarzanych danych osobowych: w celu udzielenia informacji zwrotnej na podstawie wypełnionego formularza kontaktowego zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe w następującym zakresie: adres e-mail oraz dane osobowe podane przez Ciebie w treści formularza kontaktowego.

 X. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z WYKORZYSTYWANIEM PLIKÓW COOKIE I ANALIZĄ STRONY INTERNETOWEJ

  • Podstawa prawna: jeśli korzystasz ze strony internetowej Operatora, wyrażasz zgodę na gromadzenie plików COOKIES, które Operator wykorzystuje na swojej stronie internetowej w celu poprawy funkcjonowania strony internetowej, oceny jej ruchu lub optymalizacji działań marketingowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych użytkownika w ramach plików COOKIES jest jego zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z sekcją 13(1)(a) RODO i art. 6(1)(a) GDPR. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji można znaleźć w artykule XIII niniejszej Polityki. Jeśli korzystasz ze strony internetowej bez zgody na działania marketingowe, Operator będzie przetwarzał tylko podstawowe COOKIES, tj. COOKIES niezbędne do prawidłowego funkcjonowania i bezpieczeństwa strony HappyWok.pl.

 

DLACZEGO PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKÓW 

W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnej, takich jak przetwarzanie w celu świadczenia naszych usług i identyfikacji klientów, podanie odpowiednich danych przez użytkownika jest wymogiem umownym, a transakcja nie może się odbyć bez podania takich danych. W związku z tym, jeśli użytkownik nie poda odpowiednich danych, transakcja nie dojdzie do skutku.

W przypadku przetwarzania danych osobowych, które opiera się na zgodzie klienta, na przykład w przypadku przetwarzania w kontekście marketingu lub utworzenia konta rejestracyjnego klienta, podanie danych przez klienta jest dobrowolne. W celu dostosowania oferty produktów i usług bezpośrednio do użytkownika, Administrator Danych ocenia przetwarzane przez siebie dane dotyczące użytkownika w celu dostarczenia mu ukierunkowanej oferty, a tym samym ograniczenia wysyłania nieadresowanych ofert marketingowych. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody, Administrator Danych nie będzie mógł wysyłać mu żadnych informacji marketingowych ani ofert w tym konkretnym przypadku.

Administrator zobowiązuje się do przekazania Klientowi informacji o innym celu i innych istotnych informacji zgodnie z OBA i RODO przed dalszym przetwarzaniem danych osobowych, jeśli zamierza dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż ten, w którym zostały zebrane. Z zastrzeżeniem innych warunków, administrator jest uprawniony do przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym w ramach konkretnej podstawy prawnej w innych celach określonych w dalszej części niniejszego dokumentu.

  

ARTYKUŁ IV.

JAK DŁUGO ADMINISTRATOR PRZETWARZA DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA

  1. Administrator przechowuje dane osobowe użytkownika nie dłużej niż jest to konieczne do osiągnięcia celu, dla którego dane osobowe są przetwarzane. Administrator przetwarza dane osobowe użytkownika w przypadku elektronicznego zakupu towarów przez czas trwania stosunku umownego, przez okres niezbędny do zapewnienia wzajemnych praw i obowiązków wynikających z umowy oraz przez okres 2 lat od daty wygaśnięcia okresu gwarancji do celów wynikających z uzasadnionych interesów administratora (patrz wyżej). Wydane dokumenty podatkowe są archiwizowane przez 10 lat od daty ich wydania zgodnie z art. 70 ustawy nr 222/2004 Coll. o podatku od wartości dodanej, z późniejszymi zmianami. Ze względu na konieczność udowodnienia przyczyny prawnej wystawienia dokumentów podatkowych, zamówienia są również archiwizowane przez 10 lat od daty wysłania zamówienia przez klienta.
  2. Jeśli klient udzieli nam wyraźnej zgody na przetwarzanie danych osobowych, będziemy przechowywać dane przez okres określony w tej zgodzie lub do momentu wycofania zgody. Po wycofaniu zgody lub po wygaśnięciu okresu zgody administrator będzie przechowywał dane osobowe tylko tak długo, jak będzie to konieczne do udowodnienia, wykonania lub obrony roszczeń prawnych administratora.
  3. Po ustaniu celu przetwarzania danych osobowych, dane osobowe są dalej przetwarzane wyłącznie w celu ochrony administratora oraz Twoich praw i interesów przez okres niezbędny do zapewnienia ich realizacji. Okres ten wyznaczają przede wszystkim terminy przedawnienia określone przepisami prawa (kodeks cywilny) lub umową. Nasza działalność podlega również szczególnemu rozporządzeniu sektorowemu (dystrybucja usług), które przewiduje przechowywanie niektórych rodzajów dokumentów związanych z działalnością Operatora przez okres ustalony przez prawo, tak aby był on w stanie wykazać wykonanie swoich obowiązków i profesjonalną staranność (zazwyczaj 10 lat). Okres przechowywania danych osobowych wynika w szczególności z ustawy nr 395/2002 Sb. o usługach archiwizacyjnych i archiwizacyjnych, ustawy nr 40/1964 Sb. kodeksu cywilnego oraz odpowiednich przepisów księgowych i podatkowych.
  4. W przypadku ustania celu przetwarzania danych osobowych lub wycofania zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych, przystąpimy do zniszczenia danych osobowych użytkownika, jeżeli nie będzie możliwe przetwarzanie danych osobowych użytkownika na innej podstawie prawnej lub z przyczyn określonych w punktach II i III niniejszego artykułu. Przy przetwarzaniu danych osobowych stosujemy zasadę minimalizacji, co oznacza, że zniszczymy dane osobowe użytkownika z naszych baz danych i systemów informatycznych po upływie okresu, przez który jesteśmy zobowiązani do przechowywania danych osobowych. W naszej organizacji wdrożyliśmy rygorystyczną wewnętrzną politykę przechowywania danych, aby zapewnić, że nie przechowujemy informacji dłużej niż jesteśmy do tego uprawnieni lub zobowiązani.

 

ARTYKUŁ V.

KTO BĘDZIE MIAŁ DOSTĘP DO DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKA

Dane osobowe mogą być przetwarzane w powyższych celach przez podmioty inne niż my. Starannie dobieramy partnerów zewnętrznych, którzy mogą przetwarzać dane osobowe Klienta i powierzamy dane osobowe jedynie takim podmiotom, które dają wystarczające gwarancje zapewnienia odpowiednich technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa. Klient przyjmuje do wiadomości, że zakres odbiorców, podmiotów przetwarzających może ulec zmianie w trakcie przetwarzania danych osobowych. Jako administrator danych nie jesteśmy zobowiązani do informowania Klienta o zawężeniu kręgu odbiorców, podmiotów przetwarzających, o których mowa w niniejszym artykule. Administrator danych nie publikuje danych osobowych.

I. OSOBY TRZECIE

Podmioty, które mogą mieć dostęp do danych osobowych użytkownika, ale ich nie przetwarzają, są związane tajemnicą prawną lub umowną:

  • stronom trzecim, które zapewniają nam techniczną obsługę danej usługi lub operatorom technologii wykorzystywanych przez Operatora do tych usług (zazwyczaj usługi programistyczne lub inne usługi wsparcia technicznego, usługi serwerowe, dystrybucja poczty elektronicznej lub administratorzy urządzeń technicznych, nasza domena poczty elektronicznej),
  • Osoby, które zapewniają Operatorowi wysyłanie towarów do Klientów (usługi dostawy i usługi kurierskie): Direct Parcel Distribution SK s.r.o., Technická 7, 821 04 Bratislava, ICO: 35834498.
  • Global Payment, s.r.o. jako dostawca bramki płatniczej opublikowanej na naszej stronie internetowej oraz Všeobecná úverová banka, a.s., z siedzibą pod adresem Mlynské nivy 1, 829 90 Bratislava, Republika Słowacka, nr identyfikacyjny: 31 320 155.

II. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

Jako administrator danych jesteśmy zobowiązani do przekazywania niektórych danych osobowych użytkowników następującym odbiorcom na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, gdy obowiązek ten wynika z przepisów prawa lub jest niezbędny do ustalenia, wykonania lub obrony praw i uzasadnionych interesów naszych lub osób trzecich. Odbiorcy ci mają status niezależnych administratorów. Odbiorcami danych osobowych użytkownika mogą być:

  • sądy Republiki Słowackiej (podstawą prawną jest ustawa nr 160/2015 Coll., kodeks postępowania cywilnego, ustawa nr 301/2005 Coll., kodeks postępowania karnego),
  • właściwemu sądowi w zakresie niezbędnym do wykonywania jego zadań związanych z określeniem beneficjenta końcowego i prowadzeniem rejestru partnerów z sektora publicznego zgodnie ze specjalnym rozporządzeniem,
  • organy ścigania (podstawą prawną jest ustawa nr 301/2005 Coll., kodeks postępowania karnego),
  • Dyrekcja Finansowa Republiki Słowackiej, organy podatkowe, administratorzy podatkowi (podstawą prawną jest ustawa nr 563/2009 Dz.U. o administracji podatkowej (kodeks podatkowy), ustawa nr 479/2009 Dz.U. o organach administracji państwowej w dziedzinie podatków i opłat),
  • Służba Policji Kryminalnej, Służba Policji Granicznej, Służba Policji Zagranicznej, Służba Policji Finansowej Korpusu Policji (podstawą prawną jest ustawa nr 171/1993 Coll. o Korpusie Policji),
  • Rządowe Biuro Audytu, komornicy upoważnieni do prowadzenia egzekucji zgodnie ze specjalnym rozporządzeniem lub Słowacka Izba Komornicza (podstawą prawną jest ustawa nr 233/1995 Coll. o komornikach i czynnościach egzekucyjnych),
  • adwokatów (podstawą prawną jest ustawa nr 586/2003 Coll. o adwokaturze),
  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Zakład Ubezpieczeń Zdrowotnych, Urząd Skarbowy (ustawa nr 595/2003 Coll. o podatkach dochodowych),
  • Inspekcja Pracy, Urząd Ochrony Danych Osobowych i inne organy państwowe o uprawnieniach nadzorczych i kontrolnych, Główny Urząd Pracy, Spraw Socjalnych i Rodziny (ustawa nr 125/2006 Dz.U. o inspekcji pracy, ustawa nr 124/2006 Dz.U. o bezpieczeństwie pracy i ochronie zdrowia, ustawa o OOU),
  • Urząd Antymonopolowy Republiki Słowackiej, Wywiad Wojskowy, Urząd Kryminalny Administracji Finansowej, Słowacka Służba Informacyjna, Najwyższy Urząd Kontroli Republiki Słowackiej, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, Słowacka Służba Informacyjna, Wywiad Wojskowy.
  • Słowacka Inspekcja Handlowa

 

III. POŚREDNICY

Jako administrator danych jesteśmy uprawnieni do powierzenia przetwarzania Twoich danych osobowych podmiotom przetwarzającym, które są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w naszym imieniu i są zobowiązane do przestrzegania naszych instrukcji. Zgodnie z Rozporządzeniem, do takiego powierzenia nie jest wymagana konkretna zgoda użytkownika. Takim podmiotem przetwarzającym jest każda osoba, która zawarła z nami odrębną umowę o przetwarzanie danych osobowych. Administrator korzysta z następujących kategorii podmiotów przetwarzających podczas przetwarzania danych osobowych:

  • osobom świadczącym usługi księgowe, podatkowe i inne usługi doradcze, z którymi jesteśmy związani umową o świadczenie takich usług, w zakresie niezbędnym do świadczenia takich usług.
  • Autoryzowany technik bezpieczeństwa w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP).
  • EKA-Z s.r.o. Zpracovatelská společnost Hlinská 2576/1, 01001 Žilina, ID: 36438073
  • Internet MALL Slovakia, s.r.o., nr identyfikacyjny: 35 950 226, z siedzibą pod adresem Galvaniho 6, 821 04 Bratysława, Republika Słowacka.
  • Heureka Group a.s. Palác Syner, Rumunská 655/9, 460 01 Liberec 4, Republika Czeska

"Mierzymy zadowolenie z zakupów za pomocą ankiet e-mailowych w ramach programu Verified by Customers, w którym uczestniczy nasz sklep internetowy. Są one wysyłane do Ciebie za każdym razem, gdy dokonujesz u nas zakupu, chyba że zgodnie z art. 62 ustawy nr 351/2011 Coll. o komunikacji elektronicznej, z późniejszymi zmianami, nie odmówisz otrzymywania poczty elektronicznej w celach marketingu bezpośredniego. Przetwarzanie danych osobowych w celu wysyłania ankiet w ramach programu Verified by Customers odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu, który polega na określeniu zadowolenia użytkownika z zakupu u nas. W celu wysyłania ankiet, oceny opinii i analizy naszej pozycji na rynku korzystamy z usług podmiotu przetwarzającego, którym jest operator portalu Heureka.pl, któremu możemy przekazywać informacje o zakupionych towarach i adres e-mail w tych celach. Podczas wysyłania kwestionariuszy e-mail dane osobowe użytkownika nie są przekazywane osobom trzecim do ich własnych celów. Użytkownik może w dowolnym momencie sprzeciwić się wysyłaniu kwestionariuszy e-mail w ramach programu Customer Verified, odrzucając dalsze kwestionariusze za pośrednictwem łącza w wiadomości e-mail z kwestionariuszem. W przypadku wyrażenia sprzeciwu nie będziemy już wysyłać kwestionariusza".

 

IV. Niektórzy z dostawców usług, z którymi współpracujemy, obsługują kanały mediów online (strony internetowe, sieci społecznościowe) i dostarczają odpowiednie reklamy online naszych produktów i usług w naszym imieniu za pośrednictwem tych kanałów mediów online. Na przykład, użytkownik może zobaczyć reklamę naszych produktów i usług, jeśli odwiedzi określony portal społecznościowy. Przykładami takich dostawców usług są Facebook, Google, Adobe.

  

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZA POŚREDNICTWEM ROZWIĄZAŃ W CHMURZE

W wielu przypadkach przetwarzanie danych osobowych obejmuje również korzystanie z rozwiązań chmurowych lub usług o podobnym charakterze technicznym. Na przykład korzystanie z takich rozwiązań jest w wielu przypadkach niezbędne do wdrożenia najnowocześniejszych narzędzi programowych lub ich wykorzystanie przyczynia się do zwiększenia wydajności i efektywności kosztowej. Co nie mniej ważne, takie rozwiązania przyczyniają się również do zachowania integralności przetwarzanych danych i przyczyniają się do bezpieczeństwa przetwarzania.

 

W takim przetwarzaniu, w zależności od rodzaju czynności przetwarzania, dostawcy usług w chmurze lub podobnych usług działają przede wszystkim jako podmioty przetwarzające zgodnie z art. 28 RODO, podczas gdy administrator, wybierając odpowiedniego partnera i podczas przetwarzania, zapewnia, że przetwarzanie danych osobowych nie zwiększa ryzyka naruszenia danych ani negatywnego wpływu na prawa osób, których dane dotyczą. Administrator zapewnia również, że odpowiedni partner w sposób możliwy do wykazania stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia poziomu bezpieczeństwa w rozumieniu art. 28 ust. 3 lit. c) i art. 32 RODO, tak aby przetwarzanie było zgodne z wymogami obowiązującego prawa, w szczególności RODO i OBA, oraz w celu zapewnienia ochrony praw osób, których dane dotyczą. Takie przetwarzanie nie może obejmować przekazywania danych osobowych do państw trzecich, które nie gwarantują odpowiedniego poziomu ochrony w rozumieniu RODO.

 

ARTYKUŁ VI.

JEŚLI ADMINISTRATOR UZYSKA DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA OD

Uzyskujemy dane osobowe bezpośrednio od użytkownika podczas wykonywania naszych działań, przy zawieraniu i w trakcie obowiązywania umowy oraz w trakcie wykonywania tej umowy lub za pośrednictwem innych osób, jeśli osoby te uzyskały zgodę użytkownika.

 

ARTYKUŁ VII.

PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTW TRZECICH

Nie zamierzamy przekazywać danych osobowych użytkownika do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, które nie zapewniają odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez obowiązujące prawo lub w szczególnych sytuacjach, w których klient musi zostać poinformowany z wyprzedzeniem o takim przekazaniu.

 

ARTYKUŁ VIII.

KORZYSTANIE ZE ZAUTOMATYZOWANEGO PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKA.

W ramach naszej działalności nie stosujemy zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych ani profilowania danych osobowych.

 

ARTYKUŁ IX.

JAKIE PRAWA PRZYSŁUGUJĄ UŻYTKOWNIKOWI W PRZYPADKU PRZETWARZANIA JEGO DANYCH OSOBOWYCH.

Prawidłowe przetwarzanie danych osobowych jest dla nas ważne, a ich ochrona jest kwestią oczywistą. Użytkownik może skorzystać z następujących praw w przypadku przetwarzania jego danych osobowych:

 

INFORMACJE O PRZETWARZANIU 
DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKA  

Informacje zawarte w niniejszym Regulaminie obejmują w szczególności dane identyfikacyjne i kontaktowe Administratora, cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych, kategorie przetwarzanych danych osobowych, prawnie uzasadnione interesy Administratora, kategorie odbiorców danych osobowych, a także nasze podmioty przetwarzające, informacje o przekazywaniu danych osobowych do państw trzecich, okres przechowywania danych osobowych, upoważnionych administratorów danych, wyliczenie przysługujących praw, możliwość kontaktu z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, źródło przetwarzanych danych osobowych, informacje o tym, czy i w jaki sposób dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowania, informacje o prawie do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, informacje o tym, czy podanie danych osobowych jest wymogiem prawnym lub umownym lub wymogiem niezbędnym do zawarcia umowy oraz czy klient jest zobowiązany do podania danych osobowych, a także o możliwych konsekwencjach niepodania danych osobowych, informacje o innym celu przed dalszym przetwarzaniem danych osobowych oraz inne istotne informacje, jeżeli Administrator zamierza dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, dla którego zostały zebrane.

 

I. PRAWO DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH

Użytkownik ma prawo potwierdzić, czy jego dane osobowe są przetwarzane, a jeśli tak, ma prawo uzyskać dostęp do informacji o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, których to dotyczy, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, okresie przechowywania danych osobowych, informacjach o swoich prawach, prawie do wniesienia skargi do organu ochrony danych, informacjach o źródle danych osobowych, informacjach o tym, czy ma miejsce zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie, informacjach i zabezpieczeniach w przypadku przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Użytkownik ma prawo do otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych na warunkach określonych w niniejszej polityce. Użytkownik może przesłać swoje żądanie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail lub w formie papierowej na adres podany w artykule I niniejszej Polityki. Na żądanie możemy przesłać szablon takiego żądania pocztą elektroniczną. W przypadku żądania podania określonych danych osobowych, w celu ochrony prywatności naszych klientów możemy wymagać, aby żądanie zostało oficjalnie zweryfikowane zgodnie z niniejszą sekcją.


 II. PRAWO DO SPROSTOWANIA DANYCH OSOBOWYCH

Czy przetwarzamy nieaktualne lub niedokładne dane osobowe? Czy zmieniłeś swój adres domowy lub inne dane osobowe? Poinformuj nas o tym, a my poprawimy Twoje dane osobowe. Żądanie można przesłać drogą elektroniczną na nasz adres e-mail lub w formie papierowej na adres podany w artykule I niniejszej Polityki. Na żądanie możemy przesłać próbkę takiego wniosku pocztą elektroniczną.

 

III. PRAWO DO USUNIĘCIA DANYCH OSOBOWYCH (PRAWO DO BYCIA ZAPOMNIANYM)

W niektórych przypadkach ustawowych jesteśmy zobowiązani do usunięcia danych osobowych użytkownika na jego żądanie. Każdy taki wniosek podlega jednak indywidualnej ocenie, czy spełnione są warunki, ponieważ możemy mieć prawny obowiązek lub uzasadniony interes (wykazanie zgodności), aby zachować dane osobowe użytkownika. Użytkownik może przesłać swoje żądanie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail lub w formie papierowej na adres podany w artykule I niniejszej Polityki. Na żądanie możemy przesłać użytkownikowi szablon takiego wniosku pocztą elektroniczną.
  

IV. PRAWO DO OGRANICZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Jeśli użytkownik chce, abyśmy przetwarzali jego dane osobowe wyłącznie z bezwzględnie koniecznych przyczyn prawnych lub abyśmy zablokowali jego dane osobowe, może przesłać nam wniosek o ograniczenie przetwarzania jego danych osobowych drogą elektroniczną na nasz adres e-mail lub w formie papierowej na adres wymieniony w artykule I niniejszych Zasad. Na żądanie możemy przesłać użytkownikowi szablon takiego wniosku pocztą elektroniczną.

 
V. PRAWO DO PRZENOSZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Jeśli użytkownik życzy sobie, abyśmy przekazali jego dane osobowe innemu administratorowi, na jego żądanie przekażemy jego dane osobowe w odpowiednim formacie, chyba że uniemożliwią nam to przeszkody prawne lub inne istotne przeszkody, podmiotowi wskazanemu przez użytkownika, o ile jest to technicznie wykonalne i możliwe.

  1. 1. dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody użytkownika, zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych lub gdy przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy; oraz
  2. przetwarzanie danych osobowych odbywa się w sposób zautomatyzowany, bez negatywnego wpływu na prawa innych osób.

 

Wniosek można przesłać drogą elektroniczną na nasz adres e-mail lub w formie papierowej na adres wymieniony w artykule I niniejszych zasad, wraz z poświadczonym podpisem na wniosku. Wymagamy poświadczonego podpisu na przedmiotowym wniosku, aby zapobiec nieuprawnionemu ujawnieniu danych osobowych użytkownika innym osobom.

 

VI. PRAWO DO WNIESIENIA SPRZECIWU WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W CELACH MARKETINGOWYCH ORAZ WOBEC ZAUTOMATYZOWANEGO PODEJMOWANIA DECYZJI W INDYWIDUALNYCH PRZYPADKACH

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe z naruszeniem ochrony Twojego życia prywatnego i osobistego lub z naruszeniem prawa, skontaktuj się z nami w celu uzyskania wyjaśnienia lub zadośćuczynienia. Ponadto użytkownik może również bezpośrednio sprzeciwić się zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub przetwarzaniu jego danych osobowych w celach marketingowych lub reklamowych, jeśli takie przetwarzanie odbywa się bez jego zgody w celach wynikających z uzasadnionego interesu administratora danych. Jeśli użytkownik sprzeciwi się przetwarzaniu danych do celów marketingu bezpośredniego, administrator danych nie będzie już przetwarzać jego danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego. Użytkownik może przesłać swoje żądanie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail lub w formie papierowej na adres podany w artykule I niniejszej Polityki. Na żądanie możemy przesłać wzór takiego wniosku pocztą elektroniczną.

Użytkownik ma prawo do niepodlegania decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu jego danych osobowych, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec niego skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na niego wpływa. Prawo to nie ma zastosowania, jeśli decyzja

  1. niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy między użytkownikiem a Operatorem,
  2. przeprowadzane na podstawie specjalnego rozporządzenia lub umowy międzynarodowej, którą Republika Słowacka jest związana i która przewiduje również odpowiednie środki gwarantujące ochronę praw i uzasadnionych interesów Klienta, lub
  3. na podstawie wyraźnej zgody użytkownika na przetwarzanie jego danych osobowych.

Użytkownik ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych prowadzonego w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora lub w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, w tym profilowania na podstawie tych przepisów.


 VII. PRAWO DO WYCOFANIA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Jeśli przetwarzanie danych osobowych użytkownika odbywa się na podstawie jego konkretnej zgody, np. zgody na przetwarzanie danych osobowych dotyczących stanu zdrowia lub zgody marketingowej (zob. art. III Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych według celu), użytkownik może wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Żądanie wycofania zgody można przesłać drogą elektroniczną na nasz adres e-mail lub w formie papierowej na adres podany w artykule I niniejszej Polityki. Na żądanie możemy przesłać wzór takiego wniosku pocztą elektroniczną.

 VIII. PRAWO DO ZŁOŻENIA ZAŻALENIA LUB SKARGI DO ORGANU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Użytkownik może w dowolnym momencie skontaktować się z organem nadzorczym w sprawie skargi lub sugestii dotyczących przetwarzania danych osobowych, a mianowicie z Urzędem Ochrony Danych Osobowych Republiki Słowackiej, z siedzibą pod adresem Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Republika Słowacka, nr identyfikacyjny: 36 064 220, telefon: +421/2/3231 3220, strona internetowa https://dataprotection.gov.pl/uoou/.

 

Ponadto możemy zażądać od użytkownika dalszych informacji w celu jednoznacznego zidentyfikowania go jako wnioskodawcy w celu skorzystania z prawa do przetwarzania danych osobowych lub wypełnienia wniosku. Użytkownik jest zobowiązany do podania we wniosku wyłącznie pełnych i zgodnych z prawdą informacji. W przypadku zmiany, użytkownik jest zobowiązany do aktualizacji danych, w przeciwnym razie ponosi pełną odpowiedzialność za konsekwencje naruszenia tego obowiązku.

Użytkownik może skorzystać ze swoich praw, kontaktując się z administratorem danych:

Adres do doręczeń dokumentów: S O F T E L spol. s r.o., Mariánske námestie 29/6, 010 01 Žilina, Republika Słowacka 
Adres do doręczeń poczty elektronicznej: happywok@happywok.pl
 .

Na żądanie możemy przesłać pocztą elektroniczną szablon dotyczący sposobu korzystania z przysługujących praw.

ARTYKUŁ X.

WYKONYWANIE PRAW KLIENTA JAKO OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ.

Wszystkie powiadomienia i oświadczenia dotyczące praw, z których użytkownik skorzystał, przekazujemy bezpłatnie. Jeśli jednak wniosek jest ewidentnie nieuzasadniony lub nieracjonalny, w szczególności ze względu na jego powtarzalność, jesteśmy uprawnieni do pobrania opłaty w wysokości 10,- EUR w celu uwzględnienia kosztów administracyjnych związanych z udzieleniem żądanych informacji zgodnie z art. 29 ust. 5 lit. a) ustawy OA.

Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi?

Dostarczymy użytkownikowi oświadczenie tak szybko, jak to możliwe, a w stosownych przypadkach w ciągu jednego miesiąca. W razie potrzeby i z uwagi na złożoność lub liczbę wniosków, jesteśmy uprawnieni do przedłużenia tego okresu o dwa miesiące. Poinformujemy użytkownika o przedłużeniu terminu w odpowiednim czasie.

 

ARTYKUŁ XI.

ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI

Operator zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia niniejszych zasad w dowolnym momencie. Taka zmiana lub uzupełnienie w żaden sposób nie wpłynie na prawa użytkownika wynikające z obowiązujących powszechnie wiążących przepisów o ochronie danych bez jego wyraźnej zgody.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub w celu skorzystania z powyższych praw, można skontaktować się z administratorem danych pod adresami podanymi w artykule I niniejszej polityki.

 

ARTYKUŁ XII.

PRZEGLĄD WYBRANYCH PRZEPISÓW PRAWNYCH REGULUJĄCYCH DANE OSOBOWE

Ramy europejskie:

  1. Karta praw podstawowych Unii Europejskiej
  2. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).

Ustawodawstwo krajowe:

  1. Konstytucja Republiki Słowackiej (opublikowana pod nr 460/1992 Coll.)
  2. Ustawa nr 18/2018 Coll. o ochronie danych osobowych oraz o zmianach i uzupełnieniach niektórych ustaw

 

ARTYKUŁ XIII.

POLITYKA PRZECHOWYWANIA PLIKÓW COOKIE 

Zgodnie z RODO uważamy za konieczne jasne i dokładne poinformowanie użytkownika o celu stosowania plików COOKIES oraz o informacjach przechowywanych na urządzeniu (komputerze, tablecie, telefonie komórkowym), z którego użytkownik korzysta podczas korzystania ze strony HappyWok.pl.

Aby w pełni korzystać z funkcji i usług oferowanych przez naszą witrynę HappyWok.pl, urządzenie musi mieć włączoną funkcję COOKIES, ponieważ możemy zapewnić niektóre funkcje witryny HappyWok.pl tylko wtedy, gdy korzystasz z COOKIES. Używamy COOKIES do testowania skuteczności projektu strony HappyWok.pl, a także reklam i innych elementów, które się na niej pojawiają.

CZYM SĄ PLIKI COOKIE?

  • COOKIES to małe fragmenty danych i tekstu, które są używane do przechowywania informacji w przeglądarkach internetowych ("Przeglądarka") lub na urządzeniu mobilnym podczas przeglądania i korzystania z witryny HappyWok.pl. Są one używane do przechowywania i odbierania identyfikatorów i innych informacji na komputerach, telefonach i innych urządzeniach z dostępem do Internetu ("Urządzenia"). Inne technologie są wykorzystywane do podobnych celów, w tym dane przechowywane w przeglądarce lub urządzeniu, identyfikatory powiązane z urządzeniem i inne oprogramowanie. Piksele to małe obrazy lub "fragmenty kodu" znajdujące się na stronie HappyWok.pl lub w wiadomościach e-mail, które zbierają informacje o przeglądarce lub urządzeniu mobilnym użytkownika, a niektóre z nich mogą również przechowywać COOKIES. Niniejsza Polityka używa zbiorczej nazwy "COOKIES" dla wszystkich tych technologii.

COOKIES to małe pliki tekstowe, które odwiedzana witryna może wysyłać do przeglądarki internetowej, która przechowuje je na urządzeniu użytkownika (komputerze lub innym urządzeniu z dostępem do Internetu, takim jak smartfon lub tablet). Informacji tych nie można jednak wykorzystać do osobistej identyfikacji użytkownika. COOKIES pomagają zapamiętać działania i preferencje użytkownika przez określony czas, dzięki czemu nie trzeba ich ponownie wprowadzać po powrocie na stronę HappyWok.pl lub po przejściu z jednej strony HappyWok.pl na inną.

  • Witryna HappyWok.pl używa plików COOKIES, które mogą być wysyłane do przeglądarki użytkownika podczas odwiedzania witryny HappyWok.pl i przechowywane na urządzeniu użytkownika, gdzie mogą zostać przywołane.
  • COOKIES służą do personalizacji dostępu do strony HappyWok.pl. COOKIES nie uszkadzają urządzenia. COOKIES są wykorzystywane przez witrynę HappyWok.pl do optymalnego tworzenia i ciągłego ulepszania usług, dostosowywania ich do zainteresowań i potrzeb użytkownika oraz ulepszania ich struktury i treści. Tymczasowe i/lub stałe COOKIES mogą być używane na stronie HappyWok.pl. Tymczasowe COOKIES są przechowywane na Urządzeniu do momentu opuszczenia strony HappyWok.pl. Stałe COOKIES pozostają na Urządzeniu do momentu ich wygaśnięcia lub do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Czas przechowywania informacji przez witrynę HappyWok.pl zależy od rodzaju plików COOKIES. Różne pliki COOKIES mają różną "trwałość" - różny czas ich przechowywania na Urządzeniu. Niektóre pliki COOKIES są usuwane z Urządzenia po zamknięciu okna przeglądarki (sesyjny plik cookie), podczas gdy inne pozostają przechowywane na Urządzeniu nawet po zakończeniu przeglądania witryny HappyWok.pl (trwały plik cookie).
  • COOKIES umożliwiają nam oferowanie użytkownikom lepszych produktów i zrozumienie gromadzonych o nich informacji, w tym informacji o korzystaniu przez użytkownika z innych witryn internetowych i aplikacji, niezależnie od tego, czy użytkownik korzysta z naszych produktów.
  • Niniejsza polityka informuje, w jaki sposób wykorzystywane są COOKIES i jakie opcje są dostępne dla użytkownika. O ile niniejsza polityka nie stanowi inaczej, Polityka prywatności ma zastosowanie do przetwarzania danych gromadzonych za pośrednictwem COOKIES.

Zaloguj się

Zapomniane hasło

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zaloguj się

Zapomniane hasło

Produkt został dodany do koszyka
Kontynuować zakupy Zamówienie